een stad is een levend wezen...... ?!!
het groeit, het rijpt, het verandert, het vervalt
en hoe triest is het dan, wanneer uit een rijtje huizen of gebouwen er een wegvalt
door instorten, door slopen, door......
alsof er in een fraai gebit ineens een gat valt
maar zo niet in het hoekje van dit slooppand, waar de aangrenzende muur...
(...de structuren van de stenen en het grove metselwerk zijn nog zichtbaar..)
opgesierd werd met een kunstwerk van klimt
brokkelige stukken van de muur als lijst
een werkje om bij stil te staan
om vast te leggen
op te nemen in de verzameling fotovandeweek 2012-2, als 120804)
-------------
voor nog meer informatie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gustav_Klimt
Posts tonen met het label rotterdam. Alle posts tonen
Posts tonen met het label rotterdam. Alle posts tonen
dinsdag 2 april 2013
maandag 1 april 2013
20130401
een mooie dag om een start te maken
een nieuwe fase in een leven te laten beginnen op 1 april
dus als het niet gaat lukken,
kan het nog altijd een meer of minder geslaagde grap zijn
maar hoezo... een nieuwe fase...??
elke dag is een nieuw begin, een nieuw stukje, een nieuw onderdeel
de keuze voor 1 april is helemaal willekeurig
ergens weer opnieuw beginnen, een herstart maken in google+ , waar het al heel lang geleden is
dat ik daar inschreef...., maar dan raakt het uit zicht, uit de belangstelling, gaat het enthousiasme in rook op, verdwijnt de animo of wat er ook allemaal gebeurt, waardoor het er toch niet van gaat komen..?
het gaat een nieuwe start worden
het is een doorstart.............
het fotoalbum "".het uitzicht"" werd jaren geleden aangemaakt...
met een artistieke impressie van het gebouw de maastoren (het gebouw was nog in aanbouw..)
met een kaartje, dat mijn uitzicht aangaf.., het blikveld van mijn fototoestelletje,
een panasonic lumix dmc-tz4
nu vanaf 3 januari aan de gang om per twee weken dezelfde foto neer te zetten...
(de euromast links in beeld, twee flatgebouwen van katendrecht rechts in beeld)
....dezelfde foto...???
dezelfde foto gaat me nooit lukken... immers het is steeds anders....:
de luchten....
het licht
het park
de veranderende horizon
elke veertien dagen (of ongeveer) wordt de verzameling van het uitzicht vergroot met 1 exemplaar
en dit gaat een indrukwekkend geheel opleveren.... zeker te weten...
immers.. hier is het mooiste plekje van rotterdam !
een nieuwe fase in een leven te laten beginnen op 1 april
dus als het niet gaat lukken,
kan het nog altijd een meer of minder geslaagde grap zijn
maar hoezo... een nieuwe fase...??
elke dag is een nieuw begin, een nieuw stukje, een nieuw onderdeel
de keuze voor 1 april is helemaal willekeurig
ergens weer opnieuw beginnen, een herstart maken in google+ , waar het al heel lang geleden is
dat ik daar inschreef...., maar dan raakt het uit zicht, uit de belangstelling, gaat het enthousiasme in rook op, verdwijnt de animo of wat er ook allemaal gebeurt, waardoor het er toch niet van gaat komen..?
het gaat een nieuwe start worden
het is een doorstart.............
het fotoalbum "".het uitzicht"" werd jaren geleden aangemaakt...
met een artistieke impressie van het gebouw de maastoren (het gebouw was nog in aanbouw..)
met een kaartje, dat mijn uitzicht aangaf.., het blikveld van mijn fototoestelletje,
een panasonic lumix dmc-tz4
nu vanaf 3 januari aan de gang om per twee weken dezelfde foto neer te zetten...
(de euromast links in beeld, twee flatgebouwen van katendrecht rechts in beeld)
....dezelfde foto...???
dezelfde foto gaat me nooit lukken... immers het is steeds anders....:
de luchten....
het licht
het park
de veranderende horizon
elke veertien dagen (of ongeveer) wordt de verzameling van het uitzicht vergroot met 1 exemplaar
en dit gaat een indrukwekkend geheel opleveren.... zeker te weten...
immers.. hier is het mooiste plekje van rotterdam !
Abonneren op:
Posts (Atom)